Trainingsarbeid t/m week 35.

Zwemmen 89 km Fietsen 3424 km Hardlopen 708 km Tot 263 uur.

zaterdag 26 januari 2008

Eerste tocht op de racefiets.


Het was vandaag lekker weer, een graad of 6, een mager zonnetje en veel wind. Maar wel droog. Dus heb ik besloten om op de racefiets te gaan trainen i.p.v. de MTB. Heerlijk ! Het was 90 minuten genieten. Als ik moet kiezen tussen regen en harde wind, dan maar liever beuken tegen de wind. Het was een lekkere training van ongeveer 42 kilometer. Het was geen supersnelle training vanwege het rijden in zone 128/139. Luisteren naar de coach !
Ik hoop dat het volgend weekend ook weer droog is, zodat ik weer op de racefiets kan rijden. Morgen kunnen de schema's van de eerste vier op de post naar TopVorm. Het wachten is dan op de schema's van week 7 t/m 12. Ik ben reuze benieuwd.

Geen opmerkingen: