Trainingsarbeid t/m week 35.

Zwemmen 89 km Fietsen 3424 km Hardlopen 708 km Tot 263 uur.

zaterdag 30 augustus 2008

Het is zover !

Zaterdagochtend om 05:30u opgestaan. Eerst lekker onder de douch wat gegeten en daarna naar de start. Het begint al wat te kriebelen. "Waar ben ik aan begonnen ?" Ik zie het meest tegen het zwemmen op.
We lopen naar de start van het zwemonderdeel. Ik heb mijn wetsuite al aan. Een extra shirt daar overheen, want het is nog een beetje fris. Even snel naar het water om te voelen hoe de temperatuur van het water is. Het valt wel mee, zo rond de 19 graden.
Even voor halfacht gaat het hek open en mogen we naar de start gaan. Het begint nu echt te kriebelen.
Dan is het zover, halfacht en het startschot klinkt. Ik begin aan mijn eerste hele triathlon.

Geen opmerkingen: